3-7/5 2010

Hejsan!

Ursäkta att uppdatering kommer sent men det har varit fullt upp här med lite av varje. Men nu kommer dte en uppdatering av veckan som gick och snart kommer även ett om helgen som spenderades i Washington D.C.  men mer om det senare.

Måndag-Fredag:
Vad gjorde jag nu då, det är fasen svårt att komma ihåg ibland. Jobbade på som vanligt med allt vad det innebär. På tisdag kväll så följde jag med Sarah för att titta på en klänning som hon kunde ha på sitt värdbarns konfirmation. Vi hittade en jättefin och jag hittade ett par shorts+ ett linne till mig själv. Så det var en lyckad shoppingkväll. På Onsdag kväll kom Ruby hit, vi tittade på en film. Den var helt okej! Blev tyvärr sjuk natten till torsdag så var väldigt hängig hela den dagen. Hade lovat att följa med på L`s födelsedags kalas i hans klass så gick dit en snabbis annars sov jag mest den dagen. På fredagen var det en speciell dag, det var L`s födelsedag. Min lilla kille blev äntligen 7 och är en stor pojke nu. Jag kan knappt förstå vart tiden har tagit vägen, ibland går det alldels för fort. Grattis L, du är en underbar lite pjke som nu blir ett år äldra med allt vad det innebär. Jag älskar dig som om du hade varit min egen lillebror, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!  Vi började med att fira honom på morgonen med tårta och presenter. Av mig fick han en lego t-shirt och en spindelmannen bok. Det var lyckat och han tycket om det, kul! Efter det var det dags för skola och jag gick och vilade  lite mer. När L kom hem packade vi det sista och sen bar det av mot Washington D.C. för att vara med på min värdmammas systersons graduation (avslutning av college). Så efter en lång bilresa på ca 7 timmar så var vi framma. Hotellet var jättefint men vi kom dit ganska sent så vi checkade bara in och sen blev  det sängen. Jag och Elle, min värdmammas systerdotter delade rum. Hon är också 19 och jättesnäll så det var roligt. Men det var min vecka det, snart kommer en uppdatering om helgen. Hoppas att Er vecka varit bra!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle J

Hi Josefin, skickar en kram från argentina.

En stor kram och hlsa L!!!

2010-05-19 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0