26-30/ 5 2010

HejHej!

Nu är det Söndag kväll och jag kommer med ett inlägg om veckan men snart kommer även ett om helgen upp.

Måndag-fredag:
Den här veckan har varit lite upp och ner av olika anledningar. Men det kan ju inte alltid vara perfekt och om jag skulle säga det så skulle det var lögn. Allt  är inte jättebra alltid och ska inte vara heller. För om allt alltid var  super skulle man aldrig uppskatta när det var bra, man skulle ta det för givet! Men som pappa alltid har sagt " The show must go on" och det kommer den göra. Det bästa är att lära sig av sina misstag och gå vidare. Ingen är perfekt men alla kan lära sig av sina misstag. Nog pratat om det. Annars har veckan rullt på okej, gjorde min sista målningskurs i onsdags. Lite tråkigt att det är över men samtdigt skönt att jag är klar med mina credits. Så nu är det bara visa papprena för min LCC på mästa möte så  hon kan bocka av mig, skönt! I fregas kväll var det inte heller något speciellt som hände. Gick ut och åt på Restaurang Ninos med familjen, trevligt! Jag åt en riktigt god ceasar sallad, mums.

Nu tar vi nya tag. Snart kommer ett inlägg om helgen!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0