10-14/ 5 2010

HejHej!

Nu kommer en uppdatering om veckan.

Måndag-Fredag:
Det var ännu en vanlig vecka over here.. Jag gjorde det vanliga läxor, tvätt, matlagning och massor med lek och bus. Vi hade även två vattenkrig, riktigt roligt. Ett vattenkrig bestod av enbart mig och L men det andra var grannarna med. Kan ju säga att jag blev ganska blöt haha . Men det hör väl till. Värmen kom torsdag och fredag så det var riktigt skönt! På tisdagen träffade jag öven en ny svensk tjej, Sarah! Hon hade inte så trevlig start här så hon har redan gått in i rematch. Så jag tog ut henne lite för att få henne på lite bättre humör. Det funkade  och jag kände att jag hade gjort en god gärning. Nu får vi hålla tummarna för att hon får en ny familj och och om vi har riktig tur så kanske hon till och med kommer hamna i närheten.
På fredag kväll så åkte jag, Ruby, Sarah, Nadine, Jonathan och en tjej till till en resaturang som heter Habachi. Det är en restaurang där varje bord har en egen grillplata vid bordet. Men får en egen kock som gör maten precis framför en. Det var jättehäftigt och han spexade som bara den vår kock. Jag tog kyckling med ris och det var jättegott. Verkligen en rolig upplevele, dit kommer jag garanterat gå fler gånger. Vi satt där och pratade   ett bra tag och sen åkte vi vidare till Friendlys för efterätt, inte helt fel. Mycket bra avslutning på arbetsveckan.



Här tänder han på grillen, häftigt!



Här lagar han maten






Middagsgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0