1-2/ 5 2010

Hejsan svejsan!

Nu kommer en uppdatering om helgen som faktiskt har varit helt okej. Jag hade inga bra förutsättningar då både Sarah och Ruby skulle vara borta på helgkurs hela helgen. Men det blev helt okej ändå, jag klarade mig!

Lördag:
Idag var planen att åka in till city för att möta upp Johanna. Gick upp vid 8.00, åkte in till tågsationen och var i city vid 9.30. Strax efter det mötte jag upp Johanna. Vi gick, gick, gick och gick. Vi tittade och jag visade henne lite grejer även om mitt lokalsinne är det bästa haha. Men det var jättekul att träffa Johanna, tack för att du kom in.Men vid 16 tiden var det tyvärr tid för mig att tågte hem, hade lovat Sarahs familj att vara barnvakt på kvällen då hon var borta över helgen! Så kom hem vid halv sex, duschade, tankade bilen och sen åkte jag och var barnvakt resten av kvällen. Tre barn  mellan 3 och 10 men det gick bra faktiskt, det var väldigt enkla att ta hand om. Gött att tjäna lite extrapengar också! Så kom hem vid midnatt och då blev det sängen efter en bra lördag!



Jag var inne i M&M affären också, för första gången. Där inne träffade jag stjärnan själv. Mr. M&M

Söndag:

Tog sovmorgon, vaknade vid 10 tiden av ljudet från L`s leksaksrobot Wall E, det ljuva lite som Au Pair haha. Men slappade mest på förmiddagen, solade, tog en dusch och sen var det dags att jobba från 14-18. Vi var ute mestadels av tiden då, även fast det var väldigt varmt, säkert 30-35 grader. Efter jag slutat hade vi Barbeque dvs grillat med en stor sallad. Det var jättegott!! Nu sitter jag här i mitt rum och håller på att svettas ihjäl, det är verkligen jättevarmt. Äve fast jag har öppet fönstret+ att fläkten är på. Ska nog dra mig ut på en promenad, ja så får det bli! Ut i friska luften!

Ha det så bra så länge. Nu tar jag nya tag nästa vecka och bestämmer mig för att det ska bli en bra vecka!

P.S. Idag frågade L mig om jag kunde stanna 1 år till! Det skär i hjärtat när jag säger att det tyvärr inte går, hur ska jag någonsin kunna lämna min lilla kille?!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Hej Gumman,

Ville bara önska en trevlig helg!

Kram

Morbror J

2010-05-07 @ 14:20:07
Postat av: Uncle Jimmy

Hej Josse,

Vad händer i livet???

Nyfiken morbror som snart åker till sydamerika undrar.

Kram!

2010-05-11 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0