22-26/3 2010

Hejsan!

Ni sitter jag här och det är fredag eftermiddag. Min värdmamma tog med L på Karate så jag  är redan off. Det är inte helt fel!

Måndag-Fredag:
Känns lite tråkigt att skriva att det har varit änu en vanlig arbetsvecka här, i och med att det känns som jag skriver det hela tiden. Men det har rullat på som vanligt. Hade målning i onsdags, det var roligt! Vi målade frukter, kan ju inte säga att jag är en stjärna på att måla men jag hankar mig fram i all fall . Just det, Martina fyllde år i onsdags så åkte och gratta henne i torsdags, det var första gången jag var hemma hos henne! Det var riktigt trevligt! Efter jag hade vart hos henne så åkte jag och tvättade bilen för första gången på 9 månader, det är illa haha. Men det var jättesmidigt , man ställde sig i en kö, sen kom en kille och tog över bilen, man sa vad man ville ha för tvättning och sen tvätta dem insidan och utsidan för hand medans jag gick och betalade och sen satt och väntade på andra sidan. Väldigt smidigt! Så nu är min lilla fina volvo ren och fin! Jag och min värdmamma har också pratat massor med datum för jag måste  lämna in papper till culture care när jag vill åka hem nu till helgen så att det kan boka mina flygbiljetter hem. Jag återkommer så fort jag har fått biljetten och vet datum.Det är många tankar som snurrar, vill åka på semester till Kalifornien så det blir det förhoppningvis och sen skulle det vara kul att resa någon mer stans men det får jag se om det finns tid och framför allt pengar till. 
Ikväll ska jag bege mig till Ruby där hon och hennes kompis Ashley befinner sig. Tidigt imorgon bitti tar vi in till NYC för att sedan åka vidare till Philadelphia, Baltimore och Washington D.C. Oh, det ska bli så kul! Hoppas att vädret håller i sig, ni får hålla tummarna för mig!

Återkommer efter helgen med bilder och text! Hoppas att ni har haft en bra vecka och får en bra helg!




 Jag för några veckor sedan i NYC!


Josefin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0