20-21/ 3 2010

Hej!

Nu kommer en uppdatering om helgen som har gått. Det var en grym helg med VÄLDIGT fint bäder 25-30 grader varmt,  inte helt fel!

Lördag:
Som sagt var det väldigt fint väder så Jag, Ruby och Sarah bestämde oss för att åka till en strand som ligger ca 20 minuter bort. Vi packade ner lote snacks och sen åkte vi. Stranden var helt okej, såg ut som en svensk ungefär, ganska stor. Vi hade det jättebra, solade doppade fötterna, gick runt och tittade m.m. Mycket trevligt var det! Efter stranden bestämde vi oss för att åka hem lite snabbt, duscha byta om och sen gå ut och äta, det blec sushi. MUMS! På kvällen åkte vi vidare till en var, åt dessert och sen dansade vi ända tills det stängde vid 2 på natten. Jäkligt roligt var det! Perfekt dag!



Stranden och Sarah!



Sarah och Ruby!



Jag vid stenutgången i vattnet!



Alla tre!
Ser lite roligt ut att jag är så mycket längre än dem haha!



På puben, där vi åt dessert!

Söndag:
Vaknade upp ganska  sent på grund av den sena natten. Ruby sov äver så hon och jag gjorde iordning oss lite snabbt och sen åkte vi in till Ridgefield. Köpte lite påskpresenter till värdfamiljen och sen bestämma vi oss för att käka en tidig middag på 50 coins. Det fick bli att dela på deras nacho tallrik! Så himla god! Det är massor med nachos, salsa, guacmole, gräddfil och smält ost över nachosen. Mumma! Efter det blev det mest slapp, åkte hem, spelade lite basket med L. Råkade dock peta honom i ögat i spelets hetta så vi fick gå in ganska snabbt igen. Usch, kände mig så dum men dte gick bra med honom i alla fall, ingen större fara! Som sagt blev det inte så mycket mer på kvällen!

Jag kunde inte haft en bättre helg. Tack alla som var med och gjorde den så bra!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0