7-11/6 2010

Hejsan på Er!

Nu är det fredag och jag ska hämta upp L om en timme i skolan. Så tänkte skriva ett litet snabbt inlägg om veckan som gått så att ni har lite helglektyr.

Måndag - Fredag:

I måndags kväll så hämtad jag mamma och Pontus på tåget. Det var ett kärt återsende, de var nu tillbaka från sin 5 dagars tur på östkusten. Vi åkte hem till mig, åt amerikansk pizza. Den blev uppskattad, kul! Sen packade de iordning och jag och mamma slappade lite i mitt rum. Det var roligt med mamma och dotter tid, var ju ett tag sen om man säger så. På tisdag morgon körde jag dem till tåget, det var inte så sorligt att säga hejdå i och med att vi ses snart igen. Efter det har veckan rullat på som vanligt med jobb, umgås med vänner och leka och busa med världens bästa 7 - åring, efter Simone. Igår (torsdag) köpte jag världens snyggaste sneakers, converse fast låga och utan snören. Jättefina är dem så det var ett bra köp. Ikväll ska jag till Ruby och äta middag och kolla på film. Hennes värdfamilj är bortresta över helgen så det ska vi utnyttja till fullo. Förhoppningsvis kommer även Sarah, Nadine och Weibke förbi. Tyskarna så att säga men trevliga är dem. På måndag kommer helginlägget in, kommer bestå av bland annat city (förhoppninsgvis). Nu måste jag vika min tvätthög, plocka iordning på papper. Snabba ryck, måste dra!

Vill också passa på att säga grattis till mitt hjärta Simone som hade sin första skolavslutning igår (torsdag) GRATTIS, är så stolt över dig! Älskar dig !




Ha en underbar helg!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så trevligt och roligt att vara hos dej kram Mamma

2010-06-13 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0