17-28 /5 2010

Hejsan på Er!

Nu kommer det en uppdatering av den sista delen av maj. Det har varit bra dagar, de har inneburit mycket sol och skönt väder, härligt! Dagarna har bestått av att jobba  , leka och ha det kul med L. Härligt! Han har varit jättebra de senaste och vi har det verkligen roligt ihop. Som två kompisar, kommer sakna honom sååå mycket när jag åker. Dagarna har också bestått av att umgås med vännerna, shoppat på mallet, vart på ett målarställe och målat. Det vill säga ganska lugnt men skönt och roligt ändå. I fredags (28/5)  var dock höjdpunkten på den här tiden. Jag träffade Mamma och Pontus för första gången på 11 månader. Helt otroligt, så himla roligt! Jag var allt lite nervös innan  jag träffade dem men åkte in med tåget vid 19 och var inne vid 20. Gick upp till hotellet och där mötte jag Pontus, han gav mig hotelnyckeln och jag sprang upp. Sen sa han till mamma att jag hade missat tåget och kommer om en timme istället. Så hon blev lite irreterad  och gick upp till rummet. När hon väl öppnar så står jag där och säger. Välkommen Mamma. Haha, det var så himla roligt, minnen var inte fel. Sen blev det kramkalas. Näre vi hade prata och catchat upp lite bestämmde vi oss för att gå ut och äta middag. Det fick bli Applebees och kött och potatismos för oss all tre. Riktigt gott ! Det var verkligen underbart att träffa dem igen och umgås med folk som känner en innan och utan. Jag kommer snart skriva ett inlägg om vår underbara helg i  städernas stad, NYC!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken otrolig härlig dag att träffas kram Mamma

2010-06-10 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0