12-13/6 2010

HejTjenare!

Då var det dags att skriva om ännu en helg. Inte så händelserik men ändå en helg.

Lördag:

Vaknade hos Ruby. Valde att sova där för jag orkade inte köra hem sent natten innan. Så vi tog en lång sovmorgon till 11, det var skönt. Sen var det bara för mig att göra mig iordning och åka hem och jobba. Mina värdföräldrar skulle iväg på bröllop så jag skulle hänga med L på dagen och kvällen. Vi lekte med grannarna, lekte ute hela eftermiddagen. När vi kom hem spelade vi lite x box, lego och sen var det dags för middag. Fick bli fisk och pasta, helt ok! Sen blev det bad, film och säng. Han somnade redan runt 20.30 så jag kände mig jättestolt. Ända tills han vaknade runt 23 och sen vaknade igen runt 24 men efter det gick det bra och han sov hela natten. Jag slappade mest under kvällen medans han sov så det var en lugn lördagkväll men det är väl bra det med ibland  antar jag.

Söndag:
Gick upp vid 9 och gjorde iordning mig. Tog 11 tåget in till city med Ruby. När vi kom in bestämde vi oss för att ta en rundtur på Madison Square som mamma och Pontus tipsade om. Det var kul att se VIP  rummen, arenan på  nära håll, omklädningsrummen m.m. Efter det bestämde vi oss för att äta middag, blev tacos. Sen gick vi ner till Central Park. Det var så fint och verkligen som i filmerna, lite synd att det var dåligt väder men det var kul i  alla fall. Vi vandrade runt där en stund innan det var dags att ta tåget hem igen, kom hem vid 20 tiden så gjorde inte så mycket mer den kvällen. Men det var en rolig dag med min kära vän :)

Hoppas att ni också hade en bra helg!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0