4-6/1 2010

Hejsan!

Nu har vardagen rullat igång här borta igen. Om jag ska vara ärlig så kännns det riktigt bra, skönt med rutiner och bra för både L och mig. Tiden går också väldigt fort när rutinerna kommer tillbaka!

Måndag-Onsdag:
Dessa dagar har bestått av storhandling, städning, tvättning, jobba, läxläsning, utomhus lek, x box, skypa med Hannah  som var det bästa och det värsta var att säga hej då till Linnea. Hon åkte hem imorses och nu skulle jag tippa på att hon är framme i CA. Hoppas att du får en jättebra resa gumman och hälsa Sverige från mig! Allt går bara bra med L och han mår bra. Vi blir tajtare och tajtare för varje dag och har väldigt kul tillsammans. Imorgon ska jag nog träffa Sarah och vi ska planera in lite roliga saker nu i vår, så hoppas allt går vägen.




Du är redan saknad här Linnea. Men vi får träffas när jag kommer hem till Sverige!

Nu ska jag gå och ta en dusch och sen kolla på en film som min värdmamma hyrt. I love you, Beth Cooper tror jag den heter. Den skulle tydligen var bra så det får vi hålla tummarna för. Har föresten fått två fina kort i veckan , ett av farfar Kalle som jag blev jätteglad för och sen ett från Erik och Ellinor! Alltid kul att få post så tack så mycket!

Nu väntar duschen! Ha det så bra alla så hörs vi snart igen!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Sabina

Riktigt bra film enligt mig :D

2010-01-17 @ 21:16:56
URL: http://sabinaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0