31/12 09 Nyår

Nårsafton inledes med en lååång sovmorgon till kl.11.00. Ritigt skönt! Tog det bara lugnt och slappade fram tills två tiden. Gjorde mig iordning till kvällen nyårfirande och sedan kom Jackie och hämtade mig. Vi åkte till stop&shop och handlade lite mat till kvällen och efter det åkte vi för att hömta Linnea. Vi åkte hem till Jackie och började laga mta och efter ett tag anslöt sig även Marianne, trevligt! Vi ville äta något typiskt amerikanskt så det blev hamburgare , pommes och sallad. Det var riktig gott. Efter det åt vi lite efterrätt och satt och pratade ända tills klockan var kvart i tolv. Då var det dags för att slå på tv:n för att se firandet från times square, NYC. Vi såg the ball dropp. Det var jättekul att se något så typsik amerikanskt. Vi skålade i champange och hade det mysigt!  Efter det satt vi och pratade mer och vi kom inte i säng föranns tre tiden. Men det var det värt. Hade en jättebra och mysig nyår med några av mina bästa vänner här borta på andra sidan Atlanten.







Jag, Marianne, Linnea och Jackie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0