30/ 12 Semester

Onsdag:
Vaknade upp hos Malena och vi hade en väldigt lugn förmiddag. Efter ett tag drog vi oss till Target och tittade runt lite. Hittade lite småsaker och Malena fick några ärenden uträttade. Vid 12 tiden var jag tyävrr tvungena att gå för att hinna med tåget hem. Jag tog rätt spårvagn och kom med tåget så allt gick bra, riktigt stolt äver mig själv faktiskt. Kom dock på att jag inte hade fixat skjuts hem från tågstationen så fick lite panik. Ringde upp i princip alla i min telefon bok och tillslut fick jag napp, efter några nervösa minuter. Jackie kom och hämtade mig, räddare i nöden. Hon skjutsade hem mig, jag packade upp tog en snabbdusch och sne åkte vi till mallet med Linnea och Marianne. Vi tittade tunr lite och Linnea fick några av sina sista ärenden uträttade. Hon åker ju snart, usch vad sorligt! Min fina svenska vän! Kom hemd vid 22 tiden och då slappade jag lite och sen gick jag och la mig, sov riktigt gott i min egna säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0