6-7/ 2 2010

Hejsan bloggen!

Jag ber om ursakt att uppdatering for helgen inte kommer forann nu. Som ni sakert forstar sa beror den bristande uppdateringen pa min kraschade dator. Sitter nu for tillfallet pa bliblioteket och uppdaterar, svara pa mejl m.m. Men jag har inte mycket tid kvar sa det kommer bli ett valdigt kort inlagg, hoppas att ni har oversende med det.

Lordag- Sondag:
Helgen har princip bestatt av att kolla film, slappa, ate ute, umgats med kara vanner samt lite jobb.  Ingen shopping, tro det eller ej! Det har ocksa kannt battre med hemlangtan och det rullar pa som vanligt helt enkelt. Ingen speciellt som har hant.  

Som sagt inget langt inlagg men ville skriva att jag lever och mar bra i alla fall. Hopaps att ni dar hemma ocksa mar bra! Vi hors nar vi hors, forhoppningsvis sa snart som mojligt


Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Need more updates :D

Hej Gumman, skicka en ny update, jag har ju ingen facebook.

Kram

Jimmy

2010-03-01 @ 09:37:29
Postat av: Pappa

Hoppas alt ordnar sig kul du har det bra

fick inget mail

2010-03-02 @ 23:00:02
Postat av: Camilla

Nu du josefin, nu är de allt på tiden att uppdatera lite grann alltså :P haha

2010-03-06 @ 04:53:48
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0