30-31/1 2010

Hejsan!

Nu har helgen och januari månad passerat. Den hör månaden har gått väldigt fort kännner jag men det är skönt det med. Jag har haft en helt underbar helg!

Lördag:
Sarah sov över här för att vi skulle iväg tidigt på morgonen. Jag, min värdfamilj och Sarah åkte iväg till ett skidområde ca 2 timmar bort förr att åka snowtubing. Man sitter i en gummiring och åker ner för en brant backe. Det var jätteroligt verkligen och L hade jättekul med. Och vi är ju som sagt i USA så man behövde heller inte gå upp för backen utan man satte sig i ringen och åkte lift upp, gött! När vi var färdiga med snowtubingen bestämde sig jag och Sarah att åka skidor, det visade sig vara ett riktigt bra beslut. Så vi köpte liftkort och hyrde skidor och sen bar det av ut i backarna som var riktigt bra. Jag kände mig lite osäker de första minuterna men sen gick det som vanligt. Hade glömt av att det var så kul , jag måste åka iväg igen snart. Det enda som var lite synd var att det var så väldigt kallt och blåsigt. Men vi hade det kul ändå! Vid 18 tiden började vi dra oss hemåt och när vi kom hem tog vi en dusch och åkte och köpte lite sushi och gott. Resten av kvällen fick bestå av filmtittande, bra avslutning på en mycket rolig ute dag!

Söndag:
Sarah sov över igen, kul! Vi vaknade vid 10 tiden. Jag var tvungen att jobba en timme ungefär för min värdföräldrar var tvungna att åka till kyrkan och fixa något. Efter det gjorde vi i ordning oss och sen kom Ruby och hämtade oss. Vi åkte till mallet och som vanligt hittade jag lite kläder, två par leggins, två tröjor, en tjocktröja och två halsband. Men det var riktigt fina saker så det var kul. Efter mallet ¨åkte vi hem till Ruby, slappade och kolla på en film som hette Traced. Riktigt bra film, en bland de bästa jag har sett. Den handlade om en flicka som var 17 år och blev kidnappad och sen pappans kamp att hitta henne igen. Ett filmtips! Kom hem vid 20 tiden och då blev det mest slapp och ladda batterierna för en ny vecka.

Ha nu en bra vecka allihopa och snöa inte inne! Hörs på fredag igen!

Förlåt att det inte blev några bilder. Glömde kameran hemma båda dagarna!

Josefin


Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Hej,

Attans, jag misslyckades med att inte snöa inne :D

Kram

J

2010-02-03 @ 13:31:32
Postat av: Anonym

De är ju så himla kul med snowboard eller skidor! Vart var de ni åkte? =)

2010-02-03 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0