1-5/2 2010

Hejsan pa Er dar hemma!

Hoppas att allt ar bra med er och att ni har haft en bra vecka. Jag har haft en blandad vecka kan mans saga men det ska ni fa hora mer om nu. Here we go

Mandag- Fredag:

Ni kanske undrar varfor jag inte skrver med alla svenska bokstaver. Jo, det ar pa grund av att min dator kraschade i torsdags. Usch, det var typ det varsta som kunde handa har. Det ar ju pa det sattet jag haller kontakt med alla er darhemma, fy vad arg jag blev. Sa veckan borjade hyfsat bra, allt rullade pa som vanligt kan man saga. Men avslutades inte lika bra pa grund av datorproblemet. Men jag har pratat med Jimmy , mormor och morfar och vi har nog komit pa en bra losning. Eller sa bra som det kan bli i alla fall. Det far nog bli sa har att nar mormor och morfar kommer hit om 3 veckor sa tar de med sig en data som jag kan lana och sa tar de med sig min trasiga dator hem sa Jimmy kan fixa den. Jattesnallt Jimmy, tack! Sa ar den fixat tills jag kommer hem och sa far ni alla halla tummarna att alla bilder finns kvar pa den. Har ju bilder fran alla mina 7 mander over here pa den. Jag skulle bli sa himla ledsen om de forsvann, de gar ju inte att ersatta. Jimmy fixade aven sa att jag fortfarande kan ringa er darhemma fran min hemtelefon till er hemtelefon. Vilket ar valdigt bra. Jag kan ocksa medella att jag kan kolla mina mejl har pa min Ipod Touch men inte svara . Sa ni som vill na mig dar jag kan skriva far skriva pa Facebook, det ar det enda stallet dar jag bade kan se och svara. Hoppas att ni har oversende med det, i 3 veckor till och sen blir allr forhoppningsvis som vanligt igen. Ni som inte har facebook mejla en tid och dag nar ni vill att jag ska ringa sa slar jag er en signal.

Nu orkar jag inte skriva mer for jag uppdaterar fran min i touch och det tar san lang tid att skriva. Men ville mest uppdatera er om datorproblemet. Hoppas att allt ar bra med er och att ni har haft en bra vecka. Nu ska jag njuta av en bra helg, det kan behovas!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0