5-9/4 2010

Heej!

Nu kommer en liten uppdatering om arbetsveckan som har passerat!

Måndag- Fredag:
Det har varit helt UNDERBART väder hela veckan mellan 20 och 30 grader varmt, riktig sommarvärme! Så  himla härligt! Det har lett till att L och jag har varit ute så mycket som det bara har gått! Vi har klättrat i träd, lekt i skogen, spelat basket, vart i parken med Ruby och hennes två barn m.m. På min fritid så har jag träffat Ruby, Sarah och Martina! Jag och Martina tänkte åka till den svenska butiken i Norwalk i tisdags men när vi väl kom dit efter lite omvägar så visar det sig att de hade stängt på tisdagar, så himla typiskt! Men men det slutade med att vi åt lunch tillsammans, alltid något! I fredags åkte jag och Ruby till Sarah för att kolla på film, det blev filmerna 10 things I hate about you och the hitchhiker (liftaren), tror jag den hette. En komedi och en skräckis, det var bra fredagsunderhålning det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0