29/3- 2/ 4 2010

Hej igen!

Nu kommer en uppdatering om veckan som har gått. L har haft påsklov under veckan så det har varit mycket jobb men det gick ganska fort så det var helt okej. Det är väl som många säger att när man väl kommer in i det så går det riktigt bra.

Måndag-Fredag:
L hade som sagt påsklov hela veckan så vi spenderade mycket tid tillsammans. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde och jag kom snabbt in i det. Vi har haftmycket playdates, bakat chockladbollar, haft brottningsmatcher, spelat x-box, lekt med lego (såklart). Måndagen och tisdagen var lite sega då det regande hela dagarna men sen sprack det upp och vi var mycket ute på onsdag och torsdag. På torsdag morgon åkte jag , L och hans kompis till en park i närheten och hade en Easter Egg Hunt, det vill säga att vi letade påskägg. Det var kul, efter det stannade vi kvar och lekte lite, trevligt! På fredagen jobbade mina värdföräldrar halvdag då vi hade något som kallas för good friday, tror det kan liknas vid långfredagen. Vi har ingen skärtorsdag här dock, men det gick bra ändå. Så jag var off redan vid 12 tiden på fredagen, härligt! Tränade, åkte in till Kohls, hittade ett par gladiator sandaler som var jättefina så de köpte jag. Sen tränade jag och på kvällen åkte jag och Ruby på bio. Vi såg filmen The Last Song med Miley Cirus, den var verkligen jättebra! En äkta tjejfilm, jag rekomenderar den verkligen. Tror inte det var ett öga som var torrt när det var över, helt underbar film!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0