19-23/4 2010

Hejsan Hoppsan!

Nu kommer en uppdatering om ännu en arbetsvecka!

Måndag-Fredag:
I måndags åkte Martina iväg, hoppas allt gick bra för dig! Hoppas på att få skypa med henne någon gång nästa vecka. Denna vecka har då bestått av jobb, i tisdags var jag ute och sprang, gick faktiskt ganska bra! I onsdags så hade jag min sedvanliga målarkurs,lika svårt som vanligt. Men nu är det bara en gång kvar och sen har jag alla mina timmar JIPPI! Så skönt att ha det avklarat! I torsdags var jag ute och åt med Sarah och Ruby, kommer inte träffa dem i helgen för Maria har bjudit medmig till NYC, oh det ska bli sååå roligt! Jag kommer åka in nu i eftermidag runt 16 tiden, mötte upp henne och sen ska vi bo på på Hotell fredag och lördag natt, det ska bli så kul. Ser verkligen fram emot det, tack för att du bjöd med mig Maria, du är bäst! Så nu hart jag lite och stå i här, ska tvätta klart, tanka, sätta in pengar på banken, registrera mig för Au Pair kryssningen och packa inför helgen. Så nu har jag inte tid att sitta här!

Ni får ha det så jättebra så hörs vi när helgen är över. Då kommer jag tillbaka med mycket text och bilder om vad min NYC helg med Maria har inneburit! I`m so excited, I just can`t hide it!

UPDATE:
Min värdpappa och jag åkte och hämtade L på skolan vid 15.30 och sen skjutsade han mig till tågstationen. snällt! Kom in till NYC vid 17 tiden. Gick runt lite och tittade medans jag väntade på Maria. Hade en tung väska så efter ett tag gick jag tillbaka till Grand Central, läste min bok. Last Song, jättebra! Efter en stund kom hon, gick och chekade in på hotelet . Rummet var jättefint, borde tagit bilder på det! Men man kom in i ett vardagsrum som var ganska stort sen var det ett stort sovrum och sen ett stortbadrum. Bra jobbat där Maria! Vi kom dit vid 23 tiden så bestämmde oss för att kolla lite film och bara slappa, ladda inför morgondagen som skulle innebära NYC äventyr!



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0