15-16/4 2010

Hej Hej!

Nu kommer det en uppdatering från helgen som var en riktigt slapparhelg på alla sätt!

Lördag:
Sov ut till kl.11.00 ungefär, skönt! Jag gillar verkligen det där med sovmorgon! Efter att jag gjort iordning mig åkte jag och Ruby iväg till mallet (köpcentret). Vi var där en stund och hittade lite smått och gott. Jag hittade en fin klocka för 30 dollar som jag slog till med. Så nöjd är jag! Klarar mig inte utan klocka i det här jobbet! Så det var kul, gick även runt och tittade lite mer men hittade faktiskt inget så direkt. Provade också lite fina klänningar som vi kan ha när vi ska på vår Au Pair kryssning! Oh,den kanske jag inte har berättat om. Den 15 maj är alla Au Pairer i NY och CT inbjudna till en båttur runt NYC, det kommer bara var Au Pairer på båten och det kommer vara lite som ett disco! Det ska bli jätteroligt, ser verkligen fram emot det ! Efter mallet åkte vi vidare och åt sushi(skräll haha) , hyrde två filmer , This is it och Cupels retreat. Det fick bli kvällens underhållning, This is it med Michael Jacksson var SÅ bra, vilken show det hade blivit. Han var verkligen "the king of pop".

Söndag:
Sov ut öven denna dag tills 11.00 tiden. Efter det åkte vi iväg och åt brunch på ett nytt ställe. Det var jättefint och inte alls så dyrt som det brukar vara runt omkring här! Det blev Egg Benedict för mig. Det är stekt ägg, skinka, hollandiesås (?) och stekt potatis typ. Det var jättegott och till efterättblev det mörkt chockladmouse, mums! Var så mätt efteråt så det blev till att åka hem vila, kola på en film , "Taken" som var riktigt bra. En bland de bästa filmerna jag sett, se den om ni får chansen! Åkte hem vid 18 tiden, städade undan lite , åkte och storhandla och sen var det mest slapp och sängen som gällde. Var så skönt att ha en riktig lugn helg , kände mig som en ny människa på Söndag kväll, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0