12-16/4 2010

Hejsan på Er!

Nu kommer det en uppdatering igen , ibland tar det lite lång tid mellan inläggen men det får ni stå ut med. Som jag brukar säga, bättre sent än aldrig!

Måndag-fredag:
Denna vecka har bestått av att jobb, målningsklass i onsdags. Den börjar föresten bli väldigt svår för mig nu, jag är ju inte den mest konstnärliga människan haha! Men det är bara två gånger kvar nu så jag ska nog överleva. Sern har jag också hunnit med att åka till den svenska affären med Martina, där spenderade jag 20 dollar (150 kr) på svenskt godis , ahlgrens bilar, maraboue gånger två m.m. Passade även på att fika lite och ha det bra. Det var även sista gången jag träffade Martina. Hon har varit här 1 år nu men hon valde att förlänga fast i en annan familj . Så på Måndag flyttar hon till San Fransisco och bor där ytterligare 1 år. Hoppas att du får det bra gumman, jag tror du kommer trivas som fisken i vattnet. Lite sorgligt att säga hej då men det är ju så det funkar, tyvärr! Jobbade på fredag kväll så den blev lugn. Annars har det inte hänt så mycket mer under veckan , rullat på som vanligt så att säga!

En uppdatering om min helg kommer snart upp!

Ha det så bra tills dess!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0