12/9 09

Hejsan Svejsan!

Idag har det varit en väldigt lugn dag härborta. Vaknade vid 10.00 och sen åkte jag och gjorde lite ärenden och var tillbaka hemma vid lunch. Då gjorde jag mig iordning och sen åkte jag till Jackie. Vi gick ut och gick en promenad på en timma, trevligt. Sen slappade vi lite hemma hos henne och efter ett tag var det dags för henne att jobba så jag åkte hem. Det visade sig att hennes familj kollar på en ny au pair som ska ta över henne när hon ååker hem i januari. då hennes au pair år är över. Tråkigt men sant. Men det lite komiska var att den ansökan som de hade nu var en tjej från Sverige som hette Josefin, lite häftigt tycket jag. Jag kom hem vid 5 , gjorde lite mat och sen kollade jag på de senaste två avsnitten från Idol, riktigt roligt. Jag älskar Idol. Nu ikväll blir det nog att vara hemma. Var meningen att jag och  Jackie skulle gå på bio men hon var tvungen att jobba länge än vad det var tänkt men det är inget att göra åt. Jag hoppas att vi kan åka till Target imogon, det vore kul. Det är som en jättestor affär som har det mesta , en klassiker här i USA. Kan alltid vara kul att besöka. Nu ska jag nog gå och läsa i min bok, den är snart slut. Verkligen jättebra! Kan verkligen rekomendera shopaholic serien, den är jätterolig! Läs den!

Ha det så bra så hörs vi!

Josefin

Kommentarer
Postat av: hanna

varför ska de ersätta henne då? eller är hennes "period" som aupair slut?



Kollar du på svenska eller amerikanska idol? Har inte kunnat kolla på idol i år eftersom jag jobbar så konstiga tider:/



MISS YOU!!!!<3

2009-09-14 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0