7/10 09

Hejsan!

Torsdag:
Idag har det varit en riktigt bra dag och jag har fått mycket gjort. Började med att fixa iordning L och släppa av honom vid skolbussen. När jag kom hem så plockade jag iordning och sen kom städerskorna. Jag städade min garderob och gjorde ett litet projekt med mina vykort som skickas till mig. Jag uppskattar vartena ett ska ni veta och blir alltid lika glad när jag ser  dem. sen började jag tvätta alla lakan och handdukar. Det tog sin lilla tid. Passade även på att ringa till mormor och morfar. Alltid lika kul att prata med dem. Vid tre tiden hämtade jag upp L  vid skolbussen och vi gick hemåt. Gjorde läxorna som gick väldans bra idag och efter det var det dags för ett bad. Efter badet gjorde jag lite middag och sen åkte L och min värdpappa iväg på ett club scoutsmöte, han  ska nämligen gå med i boys scouts nu. Han är jätte förväntansfull så jag hoppas det blir kul för honom men det tror jag säkert. Var off vid 8 och då åt jag lite middag, väldigt oglamouröst. Kyckling med toast , maträtt a la Josefin. Nu sitter jag här och ska se om jag hittar något skoj på tv annars blir det nog att läsa i min braiga bok. Lugn kväll men det kan vara skönt det med ibland.



Ni sitter de här, på insidan va min garderobsdörr. Blir glad varje gång jag öppnar det!

Ha det så bra alla därute!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jimmy

Nej nej, Ingen press på mig att jag ej skickat vykort LOL.

Ha de gott!

El tio

2009-10-09 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0