14-15/ 11 09

Hejsan bloggen!

Jag tänka skriva ett inlägg i bloggen igår om helgen. Men vi kom hem ganska sent så det kommer upp idag istället.

Lördag:
Sov till ca 10 tiden, gick upp och gjorde iordning mig. Sen frågade min värdmamma mig om jag ville följa med och kolla i lite affärer för de har tydligen mycket reor nu. Självklart ville jag det så vi åkte in till Ridgefield och kollade på Kohls. Jag hittade ett par träningshorts, en skjorta, ett par pjymasbyxor och en julklapp till sverigefolket. Allt gick på ca 350  kronor, tycket jag var ett bra kap.  När vi var klara där åkte jag hem och efter en stund kom Jackie och hömtade mig. Vi åkte hem till Linnea och var där en stund innan vi åkte vidare för att gå på bio, det blev filmen 2012. Jag tror ni har den i Sverige med, kolla på den om ni får chansen, hur bra som helst! Den handlar om jordens undergång, verkligen jätteintressant. Filmen var lång så kom inte hem föranns 02-tiden på natten. Somande så fort jag la huvudet på kudden men en bra och rolig dag hade jag haft. Thats for sure!





Söndag:

Tog en välbehövlig sovmorgon till 11 tiden, gick upp och gjord iorning mig. När min värdfamilj kom hem från kyrkan så åkte vi in till NYC med bilen. Vi skulle nämligen se en julshowen the chritsmas charol på det berömmda stället Radio city. Det var hur häfitgt som helst och lätt något av det bästa jag någonsin har sett. Jag var verkligen imponerad, alla var sååå duktiga .Vilken timing allt var, helt otroligt. Efter showen fick jag en t-shirt som souviner av min värdfamilj, verkligen snällt av dem. Innan vi åkte hem gick vi ut och åt på ett ställe, tog en god sallad. Mums! Älskar verkligen sallad, hur gott som helst! Kom inte hem föranns 21 tiden så jag gjorde inte så mycket mer på kvällen. Gjorde iordning Logans snack och kollade på lite svensk internet tv inna jag gick och la mig. Somnade väldigt snabbt med ett leende på läpparna efter den underbar dagen. Jag har verkligen en underbar värdfamilj, tänk att jag hade sån tur!


Scenen




Tomten var på besök




Julkänsla!





Det var var häftigt att se , gällde för dem att ha bra balans!



Radio City Hall



Skridskoåkning i Centra Park




De var sååå duktiga. De sparkade upp till ansiktshöjd och allt var verkligen timat  WOW!


Mer tomtar




Här svävar tomten+ en liten pojke




Avslutning




En GLAD Josefin efter showen!



Kommentarer
Postat av: Uncle Jimmy

Hej!!!!!!!!!!!!

Haha härom dagen pratade jag med Pontus som var och såg precis samma rulle.

Vi ses snart

El tio

2009-11-17 @ 07:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0