måndag+tisdag

Hejsan!

Nu kommer uppdatering för två dagar, hann inte skriva något igår så det kommer idag i stället.

Det har vart tvp bra dagar. I måndags började L på Legocamp, han älskar det. Han ska vara där varje dag hela veckan från 9-12, det är bra för honom. De får lära sig sammarbeta för de har ett nytt tema varje dag och idag var temat restaurang och då var de en grupp på 4 personer som skulle hjälpas att att bygga en restaurang. Den blev jättebra och han var så stolt. Annars har det inte hänt så mycket, vi har byggt med lego, trodde jag skulle få en liten paus nu när han bygger med lego hela förmiddagarna men ocke sa nicke. Igår hade vi vattenkrig, jag blev jättevått men dte var så varmt ute så det gjorde inget!

En ny grej har hänt, jag såg L första karateträning idag, de har en superbra lärare. L tycker det är jättekul och han är riktigt duktigt faktiskt. Jag är imponerad. Han säger att Karate är hans favoritsport och det märks. Det var kul att sen honom, det kommer garanterat bli fler gånger!

Idag besökte jag okså en ny butisk cvs hette den. Som en blandning mellan rusta och öb. Jättebra verkligen. Hittade massor med bra saker!

I helgen pratade jag med underbara människor, min mamma, gammelfarmor och min underbara vän Hannah :D<3 Ni fick mer verkligen på bra humör, de samtalen kommer jag leva på länge!

Har ju glömt berätta en sak. L tappade sin förstatand i Lördags så nu går han runt och ler hela tiden så folk ska se att en tand är borta och tandfen kom också , han är så söt!

Ikväll så ska jag bara ta det lugnt, kanske komma på en film. Min hostmamma hyrde flera stycken här om dagen så jag ska nog kolla på någon av dem, hoppas jag hittar någon som verkar bra men det gör jag säkert.

Nu ska jag gå ner och äta kinamat som min hostmum tog med sig hem, ingen mc donalds här inte haha!

Ha det underbart!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Hej Josse,

Så Lego is the nam of the game :D

Nästa gång ni beställer takeout be om kung pao chicken :D om du gillar kryddigt dvs...

Det bör även finnas nudelrätter där nudlarna är gjorda på ris (vet ej om de är 100% mjölfria men du kan ju kolla).

Sköt om dig!

J

2009-07-15 @ 08:25:13
Postat av: Carina

Hejsan

Skönt att det finns god mat som du gillar.Vatten krig verkar skoj i värmen. Ha så bra och kram Mamma



2009-07-15 @ 22:33:58
Postat av: hannah

Gött med kina mat:) Bättre än Mc donalds ju;)

Barn är allt för söta ibland:)

Älskar dig gumman!<3 Du är en underbar vän du också! Saknar dig!

2009-07-17 @ 01:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0