Måndag och Tisdag

Hejsan!

Nu har jag lite ork att skriva. Fick en bra nyhet precis nu att jag kan ta sovmorgon imorn för min värdmamma kunde ta ledigt från jobbet på  förmiddagen. Jippe, det betyder sova ut, jag älskar det! Särskilt i den här supersköna sängen!

Jag kan börja med gårdagen. Det var en bra dag, L testade mig lite men inte allt så farligt som jag hade trott. Dagen flöt på bra och vi gjorde det vanliga. Han bygdde med lego, jag lyckade bygga ihop svenska flaggan. Jag är stolt! Sen försökte vi bygga den amerikanska flggan men det var lite svårara särsklit med alla stjärnor. Sen var vi ute hela eftermiddag, det var underbart väder. Riktig sommarvärme! Vi hade vattenkrig, spelade fotboll och kastade frisbee. Helt enkelt en perfekt eftermiddag!

Dagen idag har dick varit mycket kämpigare. L har testat mig ordentligt och vid lunch fick han ett ordenligt uttbrott. Ingen anldening att gå in djupt på det men han blev väldigt arg helt utan anledning. Men efter en stund lyckades vi lösa det och jag fick en kram och förlåt.  Antagligen var detta  utbrott  ett sätt för honom att  utrycker sina känslor om att den förra au parien har åkt. Jag förstår honom men det var ändå jobbigt, Men det är bara att gå vidare och hoppas på att det blir en bättre dag imorgon. Men vi hade en bra kväll för vi gick nämligen ut och åt, det var jättetrevligt och vi åt tre rätters, snacka om att jag är mätt nu. Till förätt åt vi cecarsallad, till huvudrätt kyckling med rostade potatisar och till efterätt vaniljglass med chokladöverdrag. Snacka om att jag är mätt nu, det var verkligen jättegott!



Manhattan!

Nu ska jag se till att få några timmars sömn

Ha det så jättebra!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Hej Josse,

Skönt och se att du inte gått i ide :D

Det är säkert som du säger med att lillen saknar Carina och det kan man ju förstå, hon har ju varit där under ett helt år och en 6:e del av hans liv och säkert den största delen han faktiskt har minnen ifrån.

Kram & Lycka till!

2009-07-22 @ 08:33:45
Postat av: Carina

Hejsan



Alla har sina sämre dagar, men efter regn kommer sol. Ha så gott och många kramar från din Mamma

2009-07-22 @ 16:40:35
Postat av: Pappa

Hej bra att du har kul tur du inte har tre små monster

lysnar på musik gör jag bra hela tiden

i morgon skall jag hälsa på en kompis tjej tyvärr så saknar jag trollungen änn fast det är nog inte hon egentligen utan bara nån att busa och skratta med och pussa lite.

jobbet är som det är vi målar fönstren nu blir ganska så bra faktiskt.

STOR KRAM FRÅN PAPPA

2009-07-22 @ 22:09:25
Postat av: Hanna

Tre rätters älskar vi:) MUMS! Miss you<3

2009-07-22 @ 23:39:56
Postat av: Bea & Veronica

Läs gärna vår blogg som handlar om 2 systrar och deras hektiska liv.

Vi skriver om allt från mode & skönhet till tips i vardagen.



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-07-23 @ 00:04:20
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: rebecka

Du verkar ju ha det kanon! Vi måste verkligen ses snart! :)

2009-07-24 @ 02:55:59
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0