igår+idag

Hejsan svejsan!

Hoppas allt är bra hemma i Sverige!

Var så trött så jag orkade inte skriva igår men här kommer en sammanfattning på båda dagarna. Det har vart två bra dagar, vädret har varit helt okej och vi har för det mesta varit ute. Vi har fiskat, byggt med lego, vart ute och cyklat (såklart). Igår spelade vi minigolf, det var jättekul och riktigt häftigha banor. Tyvärr var vu tvungna att gå hem pga att det började att spöregna och åksa men det var kul så länge vi gjorde det.

Idag har vi också vart vid poolerna. Det finns en poolanläggning ca 20 minuter bort som vi åkte till för att bada lue. Det fanns tre olika pooler och en liten vattenpark som är perfelt för L. Han tyckte det var jättekul och vi övade också på simningen, han börjat lära sig nu. Det gillar vi. Han har som mål att lära sig innan skolan börjar som är någon gång i slutet av augusti. Jag tror han kommer klara det ! Vi tog också med oss L:s granne, en kille som är lika gammal. Det var kul för honom att ha någon att leka med förutom mig och den andra áu pairen.

Idag körde jag bil för första gången. Det gick faktiskt riktigt bra och jag börjar sakta men säkert lära mig vägarna här runt om kring vilket känns skönt. Det var lite ovant att köra med automat men som sagt gick det bättre än förväntat så jag är nöjd. Nu gäller det bara att öva och öva på att köra bilen och lära mig vägarna skapligt så ska det nog gå bra.

Ha det så jättebra så  hörs vi snart igen!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jimmy

Ahh så L har lov nu? Då kan jag tänka mig att det är lite andra bullar som gäller än när han går i skolan?

Skoj med en update, automat kan ju vara så där att köra men jag har hört att om man vänjer sig vill man ej byta tillbaka.

Kram på dig och simma lugnt.

// Uncle J

2009-07-09 @ 07:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0