Helgen

Hejsan!

Har inte hunnit uppdatera i helgen, det har varit fullt upp.

Tog sovmorgon igår till ca 10.30 och sen åkte jag in tll NYC och träffade Malena. Det är en tjej som jag gick på au pair skolan tilsammans med. Vi gick runt och tittade lite i NY, vi kollade på forever 21 och lite andra affärer, vi såg shrek, musse pigg och ett bröllop, det var häftigt. De måste verkligen älska sin stad om man gifter sig mitt i NYC bland alla taxibilar och skyskarapor.Självklart så pratade vi mycket också, jag var jättenyfiken på hur hon hade haft det och hon var jättenyfiken på hur jag hade haft det första veckan. Det är skönt att kunna prata med någon som är i samma situation som en själv, det hjälper mycket!! Så tack för en trevlig dag, det måste vi garanterat göra om!






När jag kom hem så åkte vi direkt till en carneval som är en gång per år. Det var lite karuseller, matställen och så. Det var jättemysigt och vi hade det jätteroligt. Det var jag hostmum och L+ grannarna som åkte. Det var en lyckad kväll med många skratt. Vi åkte radiobilar, gick i lustiga huset, åkte parisehjulet m.m. Vi kom hem ca 23.00, ås det var en lång men  mycket rolig dag!







Idag så har jag skypat lite med mamma, marie och gun och nisse. Det var jättekul att prata med dem alla och jag saknar dem riktigt mycket. Tyvärr kunde jag inte prata med mina favoritungar men jag ska ringa snart igen så får vi se om de är inne då, saknar dem så mycket. Sen har jag inte gjort så mycket mer, ska väl plocka iordning  lite här i rummet och så. Sen ska jag jobba från ca.15.00-17.00 så det är helt okej.

Det var allt för den här gången , ha det så bra så länge!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det verkar som att du har det jättebra där borta! :) Härligt :) Fortfarande 43 dagar kvar för mig, men snart är jag där jag med :D

2009-07-12 @ 19:07:16
URL: http://sabinalindstrom.bloggspace.se
Postat av: Uncle Jim

Du verkar ha det svettigt värre på jobbet, när börjar L*** skolan?

Vi hörs eller ses :D

2009-07-13 @ 13:26:53
Postat av: Carina Pettersson

Hejsan



Vad jag är stolt över dej och vilken förmån att möta nya vänner. Ha så jättebra och många bamsekramar från din Mamma

2009-07-13 @ 20:34:37
Postat av: Malena

Tack själv! :D :D

2009-07-14 @ 01:56:18
URL: http://usamalena.blogg.se/
Postat av: jannike

Fick du en autograf av Musse Pigg?? :)

Saknar dig gumman

2009-07-15 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0