Dagen

Hejsan svejsan!

Dagen har varit väldigt bra, en bland de varmaste hitills, det var ca 35 grader. Det gillar vi! L var på Legocamp på förmiddagen och på eftermiddag så bestämde vi oss för att åka till pool området. Det var jätteskönt så här i värmen och jag lärde L att simma, hyfsat i alla fall. Han var stolt över det och visade alla som kom i hans väg. Så vi var där från ca 14.00-19.00 så det var länge men han älskade det. Till slut var vu tyvärr tvungna att åka hem men det var kul så längde det varade. När vi kom hem så lämande vi bara av L för både hostmum+hostdad hade kommit hem så då passade jag och den andra au pairen på att åka och handla, vilket jag kommer få börja göra själv nu från och med att hon åker hem. Det är enorma mataffärer här så det kommer säkerligen ta lite tid första gången men det går säkert bra !




Idag var det sista arbetsdagen för den förra au pairen så från och med imorn så ska jag klara allt själv.  HJÄLP! Hur kommer det här gå? Jag får hoppas att det går bra och att han gör som jag säger. Det är säkert jobbigt för honom nu när hon snart ska försvinna men jag får göra mitt bästa mer kan jag inte göra. Han är en underbar liten pojk så det ska nog inte bli några problem i alla fall inte några som inte går att lösa! Det här kommer bli bra! (hoppas jag)

Imorgon kör vi, första dagen solo som au pair!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Solopairen! Det kommer säkert gå jättebra ska du se.

Lycka till!

// J

2009-07-16 @ 08:07:54
Postat av: Carina

Det kommer att gå så bra. Ha det så bra och vilken värme ni har. Kram från din Mamma

2009-07-16 @ 23:13:25
Postat av: hannah

Jag vet att det kommer gå galant:)

2009-07-17 @ 01:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0