cykeltur+presenter

Hej igen!

Trodde inte att jag skulle skriva mer idag men det får bli ett litet kort inlägg. Ni ikväll så lärde sig L att cykla, jag är så stolt över honom. Han är verkligen jätteduktig :D

De fick presenterna också, de gillade dem jättemycket och det gjorde mig glad. Det kändes verkligen skönt. Nu sitter jag här i min supersköna säng och njuter. Men ska gå och lägga mig snart , klockan är bara 20.00 på kvällen här men 2.05 i Sverige så jag känner mig lite trött.

Imorgon är det 4 of july här så då hittar vi säkert  på något roligt. Vi skulle i alla fall åka och titta på fyrverkerier på kvällen och på dagen så skulle vi till någon stor marknad så det blir nog en väldigt bra dag.

Om ni har några frågor om något är det bara att fråga på:)

Josefin

Kommentarer
Postat av: Uncle Jimmy

Hej Josse!!

Så skönt att du kommit fram! Jag har skrivit lite till din mail, men ingen stress att svara, men som sagt när du vet vilket mobilnummer du kommer att ha så kan du väl skicka det så kan jag ringa eller skicka sms.

Kram

"Uncle" Jimmy

2009-07-04 @ 18:35:50
Postat av: Klara

Hej! Jag hittade din blogg på facebook. Jag ska också åka som aupair i september. Det ska bli jättespännande! Har du några förslag på presenter man kan ta med sig? Vad gav du dem?

kram från Klara

2009-07-06 @ 13:53:10
URL: http://klaraevelinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0