23-24/7 09

Hej!

Känner att jag har börat uppdatera varannan dag nu. Det är inte riktigt meningen. Vet inte riktigt varför det blir så. Jag brukar vara så trött på kvällarna nu ännu mer då jag tar hand om L själv på dagarna och han är lite trotsig nu i början men det blir bättre för varje dag som går. Han börjar acceptera mig mer och mer vilket känns skönt. Det är bara att kämpa på , jag vet att det här kommer blir bra!

Hur har de senaste två dagarna varit då? Jag har fått sovmorgon båda dagarna och det ska jag få imorgon också. Jätteskönt! De är verkligen snälla som låter mig få det! Älskar att sova på morgonen

Igår hade vi playdate, käns som vi har det varje dag. Men det är bara kul för det mesta, när de sköter sig. Det är roligare för L för då har han någon i sin ålder att leka med och sen är det bra för mig för jag hinner tvätta och sånt.  Så dagen flöt på ganska enkelt och smidigt vilket resulterar i en glad L och en ännu gladare Josefin.

Men idag så var vi själva hela dagen. Eller min hostmamma var hemma men hon jobbade. Kände att det var bra att vi fick tid att vara själva också, det behövs för att han ska lära känna mig ordentligt och jag ska lära känna honom. Så idag har vi spelat spel, byggt med lego, var vore en dag utan lego?, spelat basket. Det var riktigt kul och L är faktiskt riktigt duktig. Det visade sig att min hostmamma hade varit väldigt duktig på basket, hon hade tydligen spelat på college och hade chansen att spela på heltid men då skadad hon sig, otur!  Men det var lite häfitgt att hon hade varit så bra. Hon hade lär L lite knep som han lärde mig idag, kul!  Ikväll var vi på karateträning också, det är alltid lika kul att se honom. De tränar verkligen mycket här. Jag menar han är bara 6 år och tränar Karate 3-4 gånger i vekckan och simning en gång i veckan. I vanliga fall är det fotboll också men det är sommar uppehåll nu. Simningen har jag aldrig varit med på för den är på lördag morgon. Brukar sova då men jag får följa med någon gång och se hur det går för honom.

Känner att jag inte har visat så mycket bilder på senaste tiden! Så n$u ska ni få se lite bilder på mitt älsakde rum:



Min supersköna säng!




Min garderob som garanterat kommer fyllas på, MYCKET!



 En annan sida av rummet

Nu ska jag läsa lite i min bok och sen är det dags att gå och sova!

Josefin






Kommentarer
Postat av: Uncle Jim

Hej Josse,

Hoppas du har plats i resväskorna och inte bara i garderoben hehe.

Jag provar att ringa ikväll...

// J

2009-07-24 @ 08:10:26
Postat av: Anonym

Varför skriver man så som Ulf gjorde?:S Inte så lämpligt kanske om det är det jag tänker på!

2009-07-25 @ 01:04:38
Postat av: Olivia

Vad bra du verkar ha det!:) Kram

2009-07-30 @ 22:02:34
URL: http://oliviiacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0