10/7 09

Hejsan!

Idag har det varit en väldigt bra dag. Jag var ledig på förmiddagen och började inte jobba förans ca.14.00, me like! Eftersom L var och provspelade för en biroll i broadway showen Billy Elliot. Hade ingen aning om att han gillade skådespeleriet men det gjorde han visst.. Haha, blev värsta förvånad när hostmum och hosdad sa det igår. Men vi får hoppas att det går bra för honon och att han får rollen. Det är tydligen 10 barn kvar så de ska välja ut två av dem och höra av sig så snart som möjligt. Vi håller tummarna här!

Så jag och Carina, den förra au pairen åkte till ett köpcenter för att kolla runt lite. Det var jättestort och det fanns massvis med olika affärer. Det var kul och sen köpte jag min första dryck på starbucks men det var inte kaffe haha. Det var typ som en smoothie, det var riktigt gott! Jag köpte också två flip flops, ett par som jag kan jobba i och dett par lite finare. Sen köpte jag också, tror det eller ej foppa tofflor. Jag kände mig riktigt nördig men det finns faktiskt en bra anledning, de är jättebra när jag jobbar. Speciellt när L vill gå ner till floden och fiska osv. Så jag hoppas att de blir bra , det sägs ju att de ska vara väldigt sköna!

P

På eftermiddagen så tog vi det lugnt, vi gjorde det vanliga. Byggde med lego, lekte, osv. Men det funkar. Sen har jag ätit lite middag och nu sitter jag här. Carina ska ha avskedsfest med sina vänner ikväll, hon frågade om jag ville följa med ut, det var tydligen någon klubb med 18 års gräns. Jag har inte riktigt bestämt mig än, får se hur jag gör. Det märker vi.

Det var allt för nu!

Ha det bra!

Josefin

Kommentarer
Postat av: jannike

Köp inte för mycket nu gumman, du kommer att vara värsta nörden om du tar med dig foppa-tofflor till SV:)

2009-07-15 @ 17:58:05
Postat av: pontus

fan inget o tveka på, bara gå ut o festa!!!

2009-07-16 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0