7-8/12 09

Hej bloggen!

Nu är det tisdag kväll och jag sitter här och njuter av att slippa läsa spanska. Det är så skönt. Men jag väntar fortfarande på mitt certificat som jag ska få. Hoppas det kommer snart, börjar bli lite orolig.

Måndag:
Morgonen med L gick bra och efter att jag släppt av honom gick jag hem. Fixade iordning och sen åkte jag in till Ridigifield och fixade med lite julklappar, nu har jag bara en kvar och den ska jag fixa på onsdag. Sen är det helt klart både för sverige folket och för min värdfamilj. Ska försöka att skicka iväg det på lördag , då kommer det garanterat fram till jul. Hoppas jag i alla fall! Kom hem vid lunchtid, tvättade mina kläder, pratade med Hannah och sen hann jag inte med så mycket mer. Jag gick och hämtade L, vi gick hem, gjorde läxor och sen gick vi till grannen och hade snöbollskrig. Det var riktigt roligt, jag älskar snö! Min värdmamma kom och hämtade upp honom och de åkte iväg på simning. Jag gick hem, gjorde middag och sen åkte jag iväg till Jackie. Jag blev bjuden på middag och sen hjälpte jag dem att pynta deras gran. Vilket projekt säger jag bara, jösses. Jag fattar inte hur amerikaner orkar vara så överambitiösa ibland. Kom hem vid 22 tiden och då plockade jag bara lite iordning i mitt rum innan det var dags för sängen!

Tisdag:
Gick bra med L på morgonen. När jag släppt av honom gick jag hem. Gjorde iordning och började skriva ikapp bloggen+svara mejl. Det tog hela förmiddagen så efter det så hjälpte jag min värdmamma att julpynta, fixa julkort m.m. Det gjorde vi ända tills Logan kom hem, då vi gjorde läxor. Sen eekte vi, pyntade och jag gjorde iordning middag. Blev mest rester men det funkar det med ibland! Nu har jag precis kommit upp till mitt rum och klockan är redan 21.00. Vad ska jag hitta på nu då, hmm. Kanske blir att kolla på svensk internet tv eller läsa boken? Jag får fundera lite men ska nog komma på något!

Ha det så bra alla i Sverige land! 

Josefin


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag är riktigt avis på att ni har snö!!!! Ge lite till oss här i Skövde också!!:P

2009-12-10 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0