25/12 09

Hej Hej!

Idag har det då varit julafton i USA, en mycket mysig sådan! Det började med att L kom in och väckte mig vid klockan åtta. Han var så glad så han nästa hoppade. Han bad mig att öppna min julstrumpa som tomten hade lagt på min säng. I där fick jag godis, tuggummi, kort m.m. Lite småsaker så där, mysig tradition. Den traditionen ska jag också ha med min framtida familj! Efter det var det dags att gå ner och se om tomten hade kommit. Det hade han och det svämmade nästan över av paket vid granen och L kunde inte vara mer nöjd och jag har nog inte sett någon mer nöjd pojke någon gång, han var så söt. Vi började julklappsutdelningen direkt och det tog sin lilla tid men det var jättemysigt. Alla satt där i sina pyjamaser och nyvakna. Jag fick jättefina julklapper av min värdfamilj som bestod av 200 dollar, ett halsband med mitt namn ingraverat, ett inramat kort på mig och logan och sist men inte minst två Broadway biljetter till The Lion King på Broadway. Oh, de är så snälla och jag blev verkligen hur glad som hälst. Hade inte alls förväntatt mig allt det. Jag fick även ett kort av dem där de tackade mig för allt jag gjorde, det var verkligen uppskattat, de är helt underbara. De fick även presenter av mig som var ett halsband till min värdmamma, en tröja till min värdpappa och en fotoram med kort på L. De blev jätteglada så det var kul! Efter julklapps utdelningen städade vi upp allt och satt och pratade lite, mysigt! Föresten, mamma , mormor och morfar. Hela familjen blev jätteglada för julklapparna de fick av er och tackade så jättemycket! Efter det gick jag upp och duschade och sen åkte jag iväg på julfest i Jackies hus. Det var mysigt och verkligen jättemycket mat, gott! Fick även en julklapp av dem, ett presentkort på 15 dollar. Verrkligen jättesnällt och något jag absolut inte hade räknat med! Nu har jag precis kommit hem och känner att jag får börja packa inför min semester för imorgon åker jag in med tåget och möter upp Malena. JIPPI! Det ska bli SÅ kul att träffa henne igen, vi har så himla kul tillsammans! Jag måste säga att efter omständigheterna har jag haft en jättebra jul även om den varken innehöll Kalla Anka, svensk julmat eller mina nära och kära. Det har jag min underbara värdfamilj att tacka för !




Frosty och Tomten hälsar oss God Jul när vi kommer hem!





Svenska presenter från mamma, mormor, morfar och Jimmy. Fick även ett jättefin kort av Marie av
flickorna!



rt
Julklapparna av min fina värdfamilj!




Hjärta på dem!




Framför granen!


Nä , nu måste jag börja packa för imorgon börjar min semester. Jiho! Nu tar vi Boston med storm Malena. Hörs när jag kommer hem på fredag. Ha det så bra så länge!

Många Julkramar

Josefin

Kommentarer
Postat av: hanna

God jul och gott nytt år gumman! Älskar dig!<3<3

2009-12-28 @ 00:52:32
Postat av: jannike

skilnad på julgran. Tack för kortet gumman, du ser smal ut, du äter va?



älskar dig

2009-12-28 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0