21-23/12 09

Hej Bloggen!

Här kommer en uppdatering om de tre första dagarna på julveckan!

Måndag-Ons:
De här dagarna gick mest åt julbestyr+ det vanliga. Vi slog in presenter, pyntade, lagade mat, handlade m.m. Jag och L bakade även pepparkakor, de blev mycket lyckade! Min tyska vän Sarah kom även över en dag och vi planerade allt inför Linneas och Jackies hemgång, nu gäller det bara att göra verklighet av planerna men det ska nog gå bra. Jag och Malena, min fina vän i Brooklyn styrde även upp vår semester. Jag har nämligen semester från och med lördag den 26 december till lördag den 2 januari. Det ska bli skönt. Så nu på lördag kommer jag åka till Malena och vi ska gå runt och titta i NYC och bara njuta av alla fina judekorationer. På söndag morgon ska vi åka vidare till Boston och stanna där tills tisdag kväll. Vi kommer besöka Harvard, shoppa och även möta upp Maggie. En annan vän från au pair skolan. Det ska bli jättetrevligt så ser verkligen fram emot det! Har även hunnit med massa annat som har med julen att göra och vi börja känna oss färdiga nu, skönt! Nu ska vi börja njuta av julen, det här kommer bli bra !



Pepparkakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0